SZOMBAT, DECEMBER 10.:
A SMARAGD VIRÁNCA
WinsleTHC
Talán ismétlés, biztosan nem érdemes:
Film+, 19:20 – A nagy paródiadömpingben már nem vagyok biztos abban hogy a Spárta 3. volt-e, csak azt hogy ez a "mű" is a kétezres évek azon betegségének tünete ami mára totál leteperte az álomgyárat. A Scary Movie első részei ízléstelenek voltak a maguk módján, de legalább az újdonság erejével hatottak és tényleg volt bennük egy-két működő poén amik után már sose tudtuk ugyanúgy megnézni kedvenc horrorjainkat, aztán ahogy fogytak a kipellengérezhető alkotások, úgy lettek egyre alpáribbak és unalmasabbak a spoof-ok is, és úgy nyúltak egyre kétségbeesettebben mindenhez: a Meet the Spartans egyszer a 300-at veszi célba, aztán a Pókembert meg a Szellemlovast... Nem az a baj hogy nem maradnak stíluson belül, hanem hogy már az alapanyag is csak salakanyag és ezt Carmen Electra csöcsei sem tudják feledtetni, ahogy eredetileg Kevin Sorbo beválogatását is szánhatták ironikusnak, de ez is csak arra emlékeztet hogy még az ő filmjei is mennyivel jobbak annál amit itt kapunk.
Talán érdemes:
Filmcafe, 18:55: A virág románca – Bár az eredeti címe (Little Chaos) mást sejtet, ez egy tökéletesen összehozott fikciós kosztümös dráma a XIV. Lajos korabeli Franciaországból, Versailles kertjeinek építéséről és az úttörő módon odahozott női tájépítészről, mindezek azonban csak háttérként meg szimbólumként szolgálnak a valódi történethez ami bimbózó emberi érzelmekről és más ilyenekről szól: a nőt alkalmazó főkertész (Matthias Schoenaerts) szenved nemes felesége nemtelen szemétségeitől, és ahogy Versailles egyre jobban épül-szépül, az ő kapcsolata is úgy mélyül el Sabine-nal (Kate Winslet). Az ember szinte szeretné hinni hogy tényleg így történt a dolog, de sajnos nem, Sabine a fikció ebben a sztoriban ami Alan Rickmannak valamiért fontos lehetett mert amellett hogy ő játssza a Napkirályt, még a rendezésbe-forgatókönyvbe is belenyúlt és jól tette. Egyedüli hibaként talán az róható fel hogy túlságosan is a királyi udvar szemszögéből mutatja be a dolgokat, szó nem esik arról hogy a népre kivetett adók tették lehetővé mindazt a luxust amit itt látunk (sőt, valójában egyetlen „szegény” karaktert nem látunk egész idő alatt). Végül tizenegy előtt tíz perccel portréműsor az M3-on egy legendává nemesült régi típusú szórakoztatóról, A Rátonyiról – mindenki Róbert bácsija elsősorban komikusként, konferansziéként, operett,-és revüszereplőként került be a köztudatba, de volt neki komoly színészi oldala is amiből a tévénézőknek sajnos kevés maradt meg. Most remélhetőleg erre is kitérnek ebben a ’82-es riportban!
A seksz, a szipu rovat:
instahíradó – Gumicukor – Ariel Winterből a tánc hozza ki leszbikus énjét – ...mert eddig semmi hajlama nem volt rá. SEEMS LEGIT!
prominent – Hoppá! – Erre a pasitípusra buknak a csajok: „Nőket kérdeztek, hogy melyik típusú pasi jön be nekik. Na, tippeljetek!” - Amelyiknek sok pénze és nagy kocsija van. Mit nyertem? LOL!
31 kiló füvet találtak egy svájci nőnél Röszkén – Remélem innentől mellette is lesznek szimpátiatüntetések!!
Hitel kell? Mutasd a melledet!: „Meztelen fotókért cserébe adtak hitelt Kínában.” – Bezzeg mi már tíz éve eljutottunk a TITS OR GTFO!-ig. Nap kommentje 1.:
n3u2o 2016.12.08. 08:05:49
A titcoin után szabadon: titcredit! :D
Könyves – A mexikói drogkartellek vérrel festik fel a frontvonalakat: „Tíz év kihagyás után itt a Drogháború folytatása: Don Winslow minden eddiginél sötétebb képet fest a mexikói-amerikai droghelyzetről.” – Jó ötlet volt a legalizáció és a drogellenes háború megszüntetése!44 négy
Gumicukor – Irina Shayk az erotikus köcsögözés úttörőjévé vált: „Az orosz modell hiányos öltözetben rekonstruálta a Ghost című film agyagozós jelenetét.” – Köcsögöm széken nekije ^^
Megfejtették a hosszabb élet titkát – Már megint? Én továbbra is maradok a reggeli pálinka-esti borozás kombónál.
Annyira becuccozott, hogy meztelenül, tigrisként rohangált az erdőben: „Furcsa élőlényről készített felvételt az erdészek kamerája.” – Úgy is kellett volna vele bánni mint a tigrisekkel...
Nem szégyelli: bedrogozva gruppenszexelt a magyar sztár (18+): „Teljesen kitárulkozott.” – ÉDES FASZOM, miért van az hogy minél kicsapongóbb életet él egy magyar STÁR, annál szarabb zenét csinál? A drogot azt ebben az esetben kivételesen megértem mert Somához nem volna elég még egy hordónyi sör sem, ide tényleg valami ütősebb kéne :SS Nap kommentje 2.:
sucumuc 2016.11.30. 15:04:59
egymaga már 1 gruppen
VASÁRNAP, DECEMBER 11.:
AU RENOIR!
A modell esze megint máshol jár.
Talán érdemes:
...mégpedig ugyanazért amiért Bob Crane életrajza volt, azaz a Freeway Killer is csak megerősít minket abban hogy az igazán veszélyes emberek pont azok akik a legkevésbé tűnnek annak. William Boninból is így lett az országút gyilkosa: könnyen ismerkedett, szimpatikus átlagembernek tűnt, viszont a legváratlanabb percekben robbant ki belőle a szadista állat aki főleg stopposokra meg hazafele gyaloglókra specializálódott, lazán dumált velük, néha megosztott egy füves cigit is, hogy aztán (általában valami személyes infó kiszedése után) nagy élvezettel megölje őket. Bár adott a „nyitott könyv” látszatára, igazából csak legjobb haverja és tettestársa, Vernon Butts előtt nyílt meg teljesen még akkor is ha néha összeveszett vele meg próbált másokat toborozni a helyére – kettejük „barátsága” kívülről figyelve egy nem felvállalt meleg kapcsolatnak tűnik, ahol a közös seksz helyett a másokon elkövetett erőszakos cselekedetek hoztak beteljesedést (amiket itt kicsit finomítottak, de még így is elég visszataszítóak – Bonin egyébként tényleg meleg volt, bár ezt itt nem hangsúlyozzák). Tartalma miatt nyilvánvalóan későn (éjfélkor) kezdik és csak azért nem ajánlott mert a megvalósítása eléggé felemás, de azt elismerem hogy a kis költségvetés néha direkt ráerősít a fojtogató hangulatára, talán akaratlanul is, gondolom a retekklubb is elsősorban B-movie-ként vette. A kései időpontoknál és kényelmetlenségeknél maradva háromnegyed kettőkor vár minket a Prime, persze csak ha nincs tele a tökünk a gazdagok és szépek first world Zűrzavarjaival, Anthony Drazan ugyanis a Sundance-győzelmek után 1998-ban úgy döntött hogy bemutatja Halivúd sekszistábbik oldalát, és ehhez sikerült Halivúd (akkori) legmenőbbjeit is megnyernie (Kevin Spacey, Chazz Palminteri, Meg Ryan, Anna Paquin), a helyszín egy sikeres szereplőválogató lakása akihez férfitársai a buli reményében, a csajok pedig leggyakrabban „tehetségkutatásra” jönnek. Négy férfi, három nő és egy rakás kokó: a végeredmény sejthetően többismeretlenes összegabalyodás lesz, főleg hogy a második karaktercsapat (egy táncos-prosti, egy majdnem-gyerek és egy sima golddigger) mintha csak azért lenne hogy megerősítse az előítéleteinket és kvázi igazolja a férfiak viselkedését velük szemben (csak remélem hogy ez pont emiatt van így és nem azért mert az író esetleg tényleg ilyennek látja a nőket). Vegyük ehhez még hozzá az egyik male lead megszállott én-keresését ebben a káoszban, és azt hogy a megvilágosodás – mint annyiszor – itt is a halál közelségére következik be, így talán valamivel tisztul a kép. Bár néha black comedy-ként hirdetik, a Hurlyburly (amellett hogy láthatóan színdarabból adaptálták) igazolja a legrosszabb előítéleteinket a szereposztó díványokkal kapcsolatban. A kokainhasználat mellékhatásait is jól (=jó ellenszenvesen) ábrázolja: sok hűhó a semmiről, látszólag mély beszélgetések (és ezeknek ellentmondó alkalmi kapcsolatok) közepette. Hideg, barátságtalan dráma egy hideg, barátságtalan világról, semmilyen szempontból nem könnyű néznivaló, ha nem a témája, akkor a hossza (bő két óra) vagy akár a leadási időpont miatt. 21:35-től megint egy francia múltbanézés, ezúttal az M5-ön és Pierre-Auguste Renoirról, illetve fiáról, a(z itt még csak leendő) rendezőlegendáról is. Andree Heuschling az első világháború idején állt modellt az akkor már idős, de még mindig a testek és formák bűvöletében élő festőnek, már az új típusú francia nőtípust képviselve, azaz megtartotta önállóságát, nem állt be Renoir háztartásába, ezzel felkeltette a frontról visszatérő Jean figyelmét is, aki mint stafétát vette át apjától és Catherine Hessling néven sztárt csinált belőle. Kényes és elgondolkodtató témák (apa-fiú művészi és egyéb versengése, stílusbeli őrségváltás a festészet és a mozi között, az apa elzárkózása a háború valóságától és fia sebesülésétől), csak a kelleténél kicsit hosszabban (110 percben).
„Zene” és „film” rovat:
Elcsúsztatták az Aquman film bemutatóját – ...and nothing of value was lost.
Sokkal több a szex A szürke 50 árnyalata második részében: „Az előzetes szinte már pornósra sikerült.” – ...és én még így se fogom megnézni! :)
360 fokban hull a hó Marge-ra: „Különleges videóklippel hangolódik az ünnepre az énekesnő.” – Nem az a durva hogy ilyen melegben forgattak, végülis Marge-ra adhattak valami azbesztruhát, az igazi kérdés az hogy hogy bírták ezt a hőséget a hópelyhek?!
Van, aki még Beyoncét is elutasítja: „A Grammy countrybizottsága nem fogadta el Daddy Lessons című dalát.” – Egyetértek az Index-szel, ez egyszerűen felháborító! Törvényt kéne hozni hogy Beyoncénak minden évben, minden díjátadó minden kategóriájában nyernie kell a technótól a glitch core-on át a country-ig, sőt a halálmetálig! Hiszen milyen sűrűn fordult már elő a közelmúltban is hogy mondjuk a Metallica nyerte a legjobb soul,-vagy rapalbum díját a Grammyn!
Nem csak a huszonévesek szórakoznak jól a Wellhello filmjén: „Egy hete sikerrel játsszák a mozik a #sohavégetnemérőst.” – És hogy mit jelent mindez MAGYARUL! azt elmondja nekünk a Nap kommentje:
Mindenki-ért? 2016.12.08. 17:38:12
Számtalanszor elmondták, hogy rengeteg szponzor tett bele pénzt, ezért nem csoda, ha szinte minden nap hallunk erről a filmről. A mai cikk címének fordítása: "Nem csak a huszonéveseket szeretnénk elérni a termékelhelyezéseinkkel" avagy "Ha már egy zsák pénzt raktunk ebbe, 40-esek is megnézhetnék, bár kurvára nem nekik szól de akkor menjenek nosztalgiából".
VISZLÁT HÉTFŐN!