bezár
 
Visszatérés a ködbe
A Köddé vált jégtenger – Kortárs reflexiók Caspar David Friedrich művészetére című kiállításról
Mesekönyv, mesemúlt, mesés múlt
Szigethy Gábor: Régi mosolyok, régi könnyek

A mai ember komédiája
KIBORULT – színház, vacsora, pótSzilveszter! a Kettőspont Színházban

Lise Naxosz szigetén
Richard Strauss: Ariadne auf Naxosa a Bécsi Állami Operaház előadásában
Pokoli jó buli
Kritika Vass Norbert Kappanfölde című kötetéről

Egy forradalommentes kormányzóságról
Bolondok tánca a Radnóti Színházban

Beszennyezett életek
A Zenica felett az ég és A fekete kert a 11. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztiválon
Hogyan nem jutott el Illyés Gyula Abonyba?
Az Ifjúság című elbeszélő költemény margójára

Szürkén tomboló isteni pokol
Nehéz istennek lenni: Arkagyij és Borisz Sztrugackij regényétől Aleksei German filmadaptációjáig

Az ember olykor azt sem bánná, ha inkább az MI írná őket
Kulcsár Szabó Ernő válaszai a prae.hu AI-körkérdésére
Valósággá vált utópia?
KristofLAB „Artificial Paradise” című kiállítása a MAMŰ Galériában

Teljesen a miénk
Riport a Honey, have you ever heard of “zacskós-tej-tartó”? című kiállítás kurátoraival, Mayer Kittivel, Novák Piroskával és Viski Noémivel
Mit ér az ember az anyaföld nélkül?
Az Egy újfajta vadon és A legbelsőbb Ázsia - Magyarok nyomában Mongolországban című filmek a 11. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztiválon

Emlékképek
Balogh Ádám lemezéről

NEKED IS LEHETNE ILYEN JÓ BLOGOD? ÍRD A PRAE.HU PORTÁLON!


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés