bezár
 
Két tonna trágyától fel a csillagokig
„Mire való ez a gomb?” – Egy este Bruce Dickinsonnal, Budapest Kongresszusi Központ, 2019. november 2.
Kalandvágyó istenség Vivaldi birodalmában
Vivaldi/Jupiter, Alpha Records, 2019.

Az ember, a polgár és a diák
Petőfi és Az apostol mint tantermi dráma a k2 Színház előadásában
Drágám, megjöttek a perverzek!
Többszörös orgazmus a Budapesti Anarchista Színház előadásában

Én lenni, nem
Késői gondolatok az „új szenzibilitásról”*
A kortárs művészet esete a kritikával
Díjátadóval ünnepelte harmincadik születésnapját az Új Művészet

Boncasztal és polgári szalon: az önzés terei
Hegymegi Máté Molière-rendezése a Radnóti Színházban

Külföldön Sikeres magyar művészek projekt (KSMM)

Bor és cégér
Interjú Ittzés Gergely nemzetközi hírű fuvolaművésszel a siker titkairól, improvizációról és kompozícióról, általában véve zenéről
A legtöbbet a régiektől tanultam
Interjú Horváth Viktor íróval inspirációról és motivációról, a történelmi regényről, kritikáról és tanításról

Az idő mélyebb és felszínesebb nyomai
Bartis Attila: Az eltűnt idő nyoma, Magvető, 2019.
Lehet igazad úgy is, hogy oda se nézel
Kiss László–Bérczesi Róbert: Én meg az Ének. Behúzott szárnyú felfelé zuhanás, Budapest, Athenaeum, 2019.

Huszonegyedik #11
Történetmondás 2.0 - Játéktudomány és transzmedialitás

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés