bezár
 
Sportfilm az anyai szeretetről
Huseyin Tabak: Gipsy Queen
Artusban a tao színház
Goda Gábor Minden (is) című darabja az Artus Társulat előadásában

Külföldön Sikeres magyar művészek projekt (KSMM)

A jelenlét ereje érdekel
Interjú Ubrankovics Júlia színésznővel filmes és színházi szerepeiről, amerikai tapasztalatairól
Minden művész személyes brand
Háttérinterjú Böröcz Balázzsal, a Pilvax Studio alapító-vezetőjével arculattervezésről, művészetmenedzsmentről, vizuális kommunikációról

irodalom

Két esemény margójára Két esemény margójára
A Margó Irodalmi Fesztivál zárónapjáról
irodalom

Margó a korona idején Margó a korona idején
Hangulatjelentés a Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásár második offline napjáról
irodalom

A kontakt-Margó első napja A kontakt-Margó első napja
Benne: Díjátadó, Mucsi Zoltán, Pető Péter

Nők a döntéseik fogságában?
Gáspár Annamária „Do you have a choice?” című kiállításáról
Lápos és az akkumulátor
A Független Színház Falunap című előadásáról

Behálózott művészet
A hálózatkutatás esztétikája című előadáson jártunk

A kontakt-Margó első napja
Benne: Díjátadó, Mucsi Zoltán, Pető Péter
Olykor lefelé tart a felfele vezető út
Interjú Goda Gáborral a MINDEN (is) premier kapcsán

Szilánkok a Kaleidoszkópban
A MINEK Kollektíva és a Halszájoptika közös estjéről
A szerelmi líra reformja
Oravecz Imre: 1972. szeptember, Magvető Kiadó, 2020

Mi ez a mutyuli a színpadon?
Gombrowicz Yvonne című darabja a Maladype Színházban
Az életem semmi más, csak csoda
Opera otthonról – Moody: Push a La Monnaie előadásában

Nőtípusok cirkuszi nyelven
A Fővárosi Nagycirkusz Tündértánc-Nővarázs című előadásáról
Nőkön átsöprő történelem
Gurubi Ágnes: Szív utca, Kalligram Kiadó, 2020

Nincs megváltás
Burhan Qurbani: Berlin, Alexanderplatz
Egy csendben széthullott mesevilág
Oláh Judit: Visszatérés Epipóba

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés