bezár
 
A politikum csenddel telített helye(i)
Maureen E. Ruprecht Fadem: Silence and Articulacy in the Poetry of Medbh McGuckian, Lexington Books, 2019
Cyber-íróiskola arról, hogyan ne írjunk regényt
Ian McEwan: Mi, gépek, Scolar, 2020., ford.: Lukács Laura

A művészet is behálózva?
A BarabásiLab „Rejtett mintázatok. A hálózati gondolkodás nyelve” című kiállításáról a Ludwig Múzeumban
Így támogathatja a rászoruló írókat, költőket
A Szépírók Társaságának felhívása

Külföldön Sikeres magyar művészek projekt (KSMM)

Profizmus és kontrollálhatatlan érzelmek
Interjú Vámosi Katalin operaénekessel, aki számára fontos az énektechnika, a magyar-, német- és franciaországi szakmai tapasztalatok és a családja
Rettentően veszélyes vagyok
Pálfi György filmrendezővel a filmkészítés kollektív alkotói mechanizmusairól, fordulatokról, szenvedélyről és rendszeren kívüliségről

Letnji bioskop
A magyar performansz története 1966–2018 (9): Szerbiai magyar performansz: Nyári Mozi (1988-89)
Mi a válaszunk?
A Deák17 Galéria „Reflex” című kiállításáról

Aki nem hódolt be
135 éve született Wilhelm Furtwängler
Időcsavar
Balássy Fanni: Hol is kezdjem. Tilos az Á Könyvek, 2020

Megjelent a Prae kriminovellákat tartalmazó különszáma
A Prae Kiadó krimipályázatára érkezett legjobb 13 novellát tartalmazza a speciális kiadvány

Létezik-e férfi irodalom?
Ms. Columbo live! 2021. január 29., 17 óra
Hol van az út Esterházy Péterhez?
Péczely Dórával és L. Varga Péterrel beszélgettünk

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés