bezár
 
Mélyfúrások
Sándor L. István: A Katona és kora. Az indulás irányai
A werkfilm regény, ami nem is az
Gerőcs Péter: Werkfilm, Kalligram, Budapest, 2022.

ezeket megnéznénk

Túl szorosra fűzve
Marie Kreutzer: Fűző
Vendégűző fogások
Mark Mylod: A menü

Ösztönösen laza és rock’n’roll
The Trousers: Animal Gun lemezbemutató, A38, 2022.11.12.
Játék a végtelennel
Szeifert Natália: Örökpanoráma, Kalligram, Budapest, 2022.

A pap, aki nem csak prédikált a családról
Ugrin Julianna és Vizkelety Márton: A döntés
Érzelmek, divat, irónia
Foci, vers, próza, gyerekirodalom

Síkon innen, téren túl
Gondolatok a Geometric Environments című kiállításról
Itt a párbeszéd tud jól működni
Beszélgetés Hermann Zoltánnal, a KRE gyermek-és ifjúsági irodalom szak vezető oktatójával

Megelevenedő emlékek
Beszélgetés Sándor L. István könyvéről, Ács Jánosról, Máté Gáborral
Pszichológia kontra költőiség
Kötetlenül vendége Vados Anna volt a Kis Présházban

Varázstükör versekből
Tasi Katalin: Lányka, tükörben. Pagony Kiadó, 2022

zene – nemcsak a fülnek

Album egy öreg baráthoz
Jakob Bro/Joe Lovano: Once Around The Room – A tribute to Paul Motian
Zene és digitális bölcsészet
DH_BUDAPEST konferencia – 2022. 11. 23-25.

színház, ahol jelenné válik a múlt

Ez tényleg egy dagerrotípia volt
A Dagerrotípia Fodor Tamás rendezésében a Stúdió K színházban
Zúg a magyartenger
Bíró Bence drámájának ősbemutatója a Centrál Színházban

Néha úgy tűnik, hogy az emberek empatikusabbak az állatokkal, mint embertársaikkal
Interjú Szalai Dániel képzőművésszel és fotográfussal az edukáció nyújtotta infrastruktúráról és kísérletezési lehetőségekről, kritikai alapállásról és a média fontosságáról
Európai álomparalízis
Erdélyi költők zenés irodalmi estje a Kis Présházban

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés