bezár
 
Az utolsó mozisztár
Joseph Kosinski: Top Gun: Maverick
Kiállítás mint komplex mű
Első alkalommal adták át a Jerger Krisztina-díjat

Mikor az algoritmus beleír a szövegbe
A Poszthumanizmus és... sorozat újabb eseménye
A Les Adieux-től az AbsCHiedig
A CentriFuga utolsó koncertje a Fugában

A lúzerség elviselhetetlen nehézsége
Péterfy Gergely – Nagy Ervin: Robotmese. Lampion Könyvek, 2022
Bábok mozgatta kreatúra
Mary Shelley - Nick Dear Frankensteinje a Budapest Bábszínházban

Foglalkozásuk: ügynökök
Fazakas Péter: A játszma
A lehetőség saját is
A Prae körkérdése zeneszerzőkhöz: Kondor Ádám válaszol

Semmiképpen nem préda
Borda Réka: Égig érő csalán, Scolar kiadó, Budapest, 2022.

Kaméleon dióhéjban
Tudósítás Lichter Péter Soderbergh-monográfiájának bemutatójáról
OGM Fotónapló - 2022 június
Azok ott hangyák, de nem eladók

Próza a szerelmi emigráció után
Bemutatták Szeles Judit prózakötetét
Alap, hogy a verseit Excel-táblában tartja
Bemutatták Karacs Andrea Fóliázott szívek című verseskötetét

Az előadás minősége nem a hangszereken múlik
Interjú Spányi Miklóssal a régizenei mozgalomról, külföldi tanulmányokról, zenei interpretációról
Átmeneti térben átmeneti terület: az ipari munkásnőktől a kísérleti textilművészetig
A FÉSZEK Művészklub és a textil kapcsolata az 1970-es és ’80-as években

Nem akarom meghatározni, milyen műfajban alkotok, egyszerűen csak csinálom
Interjú Tranker Katával műfaji határátlépésről, vizuális nyelv(ezet)ről és tárgyakhoz fűzött érzelmekről

Vándorlás Csodaország dzsungeleiben
Bemutatták Tóth Réka Ágnes első, Ultraibolya című verseskötetét (Prae Kiadó, 2022)

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés